it's ab0ut me~

My photo
Taiping, Perak, Malaysia
Salam . . My name is Norsyamimi . my age was 18 . . that's all

Friday, March 25, 2011

huh...!!

       ...salam.....
    dan selamat sejahtera......
     aku hari nie x tau nk tulis ape
      tp tulis jer la apa2.....
     asalkan....
      ade gak.....
      actually aku mmg suka
      kat s0meb0dy.....
      ermmmmmm........
      aku akn rase appy bila
      pikirkn dyer,,,,,,
      ase smngt jer nk bt kjer,,,,,
      jgn lak anggap aku nie.......
      jiwang lak...
      no okay.,...!!!
      lumrah manusia......
      aku x ley nk bt 
     ape2.......
     tp ak x kn 'couple'
     NEVER.....!!!
     ak nk blajar dlu....
      nk dpat A semua subjek
      insya~allah......
      asal ade usaha dan d0a.....
      kita akan berasa 'happy
      gler' kal0 semua usaha
     kita ade hasilnya......
      ak nk jgk mrsa 'happy 2'
     hahah.......
      amander la ak merepek nie......??
       don't think
       i'm crazy......
      ak mmg cm 2......
       kal0 x tau nk ckp pe.,,,
      merepek jer bnyk,.,,,
    ok la.... bye2....
    n wassalam.......

No comments:

Post a Comment